Καθιερωμένοι. Και πιστοποιημένοι για το μέλλον.
Από το ξεκίνημά της μέχρι σήμερα, η τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει αναπτυχθεί με εκθετικό ρυθμό, στοχεύοντας στην περισσότερη ισχύ και ροπή, αλλά και στη μεγαλύτερη απόδοση και μείωση των εκπομπών ρύπων. Η Hyundai έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη σε όλους αυτούς τους τομείς.
Ποιά είναι η διαφορά;
Οι κινητήρες diesel λειτουργούν με συμπίεση του αέρα στο εσωτερικό του κυλίνδρου. Αυτό αυξάνει τη θερμοκρασία του αέρα τόσο ώστε να επιτυγχάνεται ανάφλεξη του εξαερωμένου καυσίμου diesel που ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης Οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μπουζί για την ανάφλεξη του μείγματος αέρα-καυσίμου.
Βενζινοκινητήρες Hyundai.
Από τον 1 λίτρου, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα ψεκασμού πολλαπλών σημείων με 67 PS του νέου i10, μέχρι τον 2.0 T-GDI με 280 PS του νέου i30 N – Βενζινοκινητήρες διατίθενται για την πλειοψηφία των μοντέλων Hyundai, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων Hybrid και Plug-in Hybrid. Αυτή η ποικιλία διασφαλίζει ότι οι βενζινοκινητήρες παραμένουν μία αποδοτική, ευέλικτη επιλογή για τους περισσότερους καταναλωτές.
Τεχνολογία Πιστοποιημένη για το Μέλλον.
Όλα τα νέα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα της Hyundai στην Ευρώπη πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d.
Σύγχρονη Τεχνολογία Κινητήρων: Smartstream.
Έξυπνοι (‘Smart’) τεχνολογικοί στόχοι εξοικονόμησης καυσίμου, βελτίωσης των επιδόσεων και μείωσης των εκπομπών ρύπων εφαρμόστηκαν σε κάθε βήμα της διαδικασία εξέλιξης (‘Stream’), κατά την οποία οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν την τελευταία τεχνολογία κινητήρων μας: τη ροή αέρα και καυσίμου που ψεκάζεται στον κινητήρα και την υψηλή ισχύ που μεταδίδεται στους τροχούς μέσω του κιβωτίου.
Continuously Variable Valve Duration (CVVD).
Η διαρκώς μεταβαλλόμενη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων (CVVD) βελτιστοποιεί τις επιδόσεις του κινητήρα και την οικονομία καυσίμου. Η τεχνολογία ελέγχου βαλβίδων ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες, επιτυγχάνοντας μία αύξηση 4% στις επιδόσεις και βελτίωση 5% στην οικονομία καυσίμου. Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 12%.
Έξυπνες τεχνολογίες κιβωτίου.
Στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα κιβώτια ταχυτήτων έχουν το σημαντικό ρόλο να προσαρμόζουν τις στροφές του κινητήρα, με στόχο τη βέλτιστη μετάδοση της ισχύος. Με τις κατάλληλες αλλαγές σχέσεων, ο κινητήρας λειτουργεί συνεχώς με υψηλή απόδοση, βελτιώνοντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την κατανάλωση καυσίμου.
8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – Dual-Clutch Transmission (DCT).
Τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη – Dual-Clutch Transmissions (DCT) συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός μηχανικού και ενός αυτόματου κιβωτίου. Οι γρήγορες αλλαγές και η πολύ αποδοτική μετάδοση συνδυάζουν την άνεση του αυτόματου με την οικονομία των μηχανικών κιβωτίων. Τα κιβώτια DCT χρησιμοποιούν λάδι για την ψύξη των συμπλεκτών, ώστε να αντέξουν τις υψηλές ροπές των ισχυρότερων κινητήρων μας.
48V Mild Hybrid.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V (Mild Hybrid) υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσθέτοντας ηλεκτρική ισχύ κατά τη διάρκεια των διαφορετικών σταδίων οδήγησης. Ανακαλύψτε περισσότερα γι’ αυτό το καινοτόμο σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου.
Άνετη εκκίνηση.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εντός πόλης, με τη μίζα-γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG) να υποστηρίζει το θερμικό κινητήρα κατά την επανεκκίνηση μετά από στάση. Αυτό επιτρέπει την ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση με συμπληρωματική ροπή, αντλώντας ενέργεια από την μπαταρία 48V.
Intelligent Manual Transmission (iMT).
Σχεδιασμένο ειδικά για ήπια υβριδικά σύνολα, το iMT αυξάνει την απόδοση καυσίμου ενεργοποιώντας αυτόματα το πρόγραμμα ρολαρίσματος (coasting mode) όποτε αφήνετε το γκάζι.
Κινητήρια Σύνολα Υψηλών Επιδόσεων: Hyundai N.
Τα μοντέλα Ν της Hyundai υπερβαίνουν τα όρια και επιτρέπουν στους οδηγούς να ανακαλύπτουν πόση απόλαυση μπορεί να βιώσει κάποιος πίσω από το τιμόνι. Το N εξελίχθηκε για να προσφέρει συναρπαστικές, σπορ επιδόσεις στις στροφές, σε συνδυασμό με καθημερινή πρακτικότητα.
2.0 T-GDi με 280 PS.
To επίπεδο τμήμα της καμπύλης ροπής του i30 N προσφέρει περισσότερη ισχύ στις χαμηλότερες στροφές, αξιοποιώντας καλύτερα την απόδοση του κινητήρα σε καθημερινές οδηγικές συνθήκες. Το Performance Package ανεβάζει τη διαθέσιμη ιπποδύναμη στους 280 PS. Το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου με χειριστήρια στο τιμόνι (paddle shifters) υπόσχεται βελτιωμένο έλεγχο και ταχύτερες αλλαγές. Μέγιστη ροπή: 392 Nm. Τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Αποδοτικοί και ισχυροί: οι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες μας.
Η Hyundai προσφέρει μία ευρεία γκάμα πολύ αποδοτικών και ισχυρών κινητήρων εσωτερικής καύσης, που είναι σχεδιασμένοι για να ικανοποιούν ποικίλες προσωπικές προτιμήσεις και να πληρούν τους ισχύοντες κανονισμούς.
Βενζινοκινητήρες | Ισχύς | Ροπή | Μοντέλα |
---|---|---|---|
1.0 MPi | 67 PS | 96.1 Nm | i10 |
1.2 MPi | 84 PS | 117.6 Nm | i10 | i20 | BAYON |
1.0 T-GDi | 100 PS | 172 Nm | i10 | BAYON |
1.0 T-GDi | 120 PS | 171.6 Nm | i20 | BAYON |
1.5 DPi | 110 PS | 144 Nm | i30 |
1.0 T-GDi MT | 120 PS | 172 Nm | i30 | KONA |
1.0 T-GDi 48V | 120 PS | 172 Nm | i30 | KONA |
1.0 T-GDi DCT | 120 PS | 200 Nm | KONA |
1.5 T-GDi 48V | 159 PS | 253 Nm | i30 |
1.6 T-GDi (low) | 150 PS | 250 Nm | TUCSON |
1.6 T-GDi 48V | 150 PS | 250 Nm | TUCSON |
1.6 T-GDI (high) 48V | 180 PS | 265 Nm | TUCSON |
2.0 T-GDi (low) | 250 PS | 353 Nm | i30 N |
2.0 T-GDi (high) | 280 PS | 392 Nm | i30 N |
1.6 T-GDi Smartstream | 204 PS | 275 Nm | i20 N |
Diesel Κινητήρες | Ισχύς | Ροπή | Μοντέλα |
---|---|---|---|
1.6 CRDi MT | 115 PS | 280 Nm | i30 | TUCSON |
1.6 CRDi DCT | 136 PS | 320 Nm | i30 | TUCSON |
1.6 CRDi 48V | 136 PS | 300 Nm | i30 | TUCSON |
2.2 SmartStream | 202 PS | 440 Nm | SANTA FE |
2.5 CRDi | 136 PS | 343 Nm | H-1 |
2.5 CRDi with WGT | 170 PS | 441 Nm | H-1 |