Δ.Τ.: Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018 (IQS)SM της J.D. Power

Δ.Τ.: Συνεργασία Hyundai Motor και Audi στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου
Ιούλιος 2, 2018
Δ.Τ.: Η Hyundai Motor Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου του Club Atlético de Madrid
Ιούλιος 5, 2018

Η Hyundai στις κορυφαίες μάρκες στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας 2018 (IQS)SM της J.D. Power

  • Τη 2η θέση κατέκτησε η Hyundai στην κατάταξη των μη πολυτελών οχημάτων, με τους ιδιοκτήτες Hyundai να αναφέρουν 14 λιγότερες παρατηρήσεις ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017
  • Το Hyundai Tucson αναδείχθηκε 1ο στην κατάταξη των μεσαίων SUV στην αρχική ποιότητα<
  • Το Hyundai Santa Fe έλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία των μεγάλων SUV
  • Η παραγωγική μονάδα της Hyundai στο Ulsan της Ν. Κορέας κατέκτησε Βραβείο Ποιότητας Χαλκού

Η εξαιρετική ποιότητα των νέων οχημάτων της Hyundai αναδείχθηκε από τις κορυφαίες στον κλάδο, καθώς η εταιρεία κατατάχθηκε ως η 2η καλύτερη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) SM της J.D. Power στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Η Hyundai βελτίωσε τη θέση της στη συνολική κατάταξη μειώνοντας τις παρατηρήσεις σε 14 ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017.

Στην κατάταξη των κατηγοριών, το Hyundai Tucson αναδείχθηκε το καλύτερο μεσαίο SUV και το τέταρτο καλύτερο μοντέλο συνολικά, ενώ αντίστοιχα το Santa Fe κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία του. Στο πρωτοποριακό εργοστάσιο της Hyundai στο Ulsan της Ν. Κορέας, στο οποίο παράγεται το Tucson, απονεμήθηκε βραβείο ποιότητας της γραμμής συναρμολόγησης χαλκού για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

«Οι πελάτες της Hyundai μπορούν να αισθάνονται απόλυτα σίγουροι ότι επιλέγουν ένα νέο όχημα που έχει μία από τις καλύτερες ποιοτικές κατατάξεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο κ. Omar Rivera, Director Quality and Service Engineering της Hyundai Motor America . «Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) της J.D. Power είναι το σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ποιότητα των νέων οχημάτων και η κατάταξή μας στο 2018 είναι αποτέλεσμα μιας δέσμευσης σε ολόκληρη την επιχείρηση για την παραγωγή οχημάτων υψηλότερης ποιότητας και την εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των τεχνολογιών και των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου τους”.

Η J.D. Power προσμετρά την αρχική ποιότητα από τον αριθμό των παρατηρήσεων που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ανά 100 οχήματα (PP100) κατά τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης, με την χαμηλότερη βαθμολογία να αντικατοπτρίζει την υψηλότερη ποιότητα. Η Hyundai σκόραρε 74/100, ξεπερνώντας τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι 93/100.

Η φετινή IQS που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ βασίζεται σε απαντήσεις 75.712 αγοραστών και μισθωτών νέων μοντέλων (2018) για τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης του οχήματός τους.

Η μελέτη βασίζεται σε 233 ερωτήσεις που αφορούν σε οκτώ κατηγορίες οχημάτων και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους κατασκευαστές πληροφορίες που διευκολύνουν τον εντοπισμό προβλημάτων και βελτίωσης των προϊόντων.

Η μελέτη διεξήχθη από το Φεβρουάριο έως το Μάιο του 2018.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 2018 U.S. IQS επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.jdpower.com/resource/us-initial-quality-study-iqs

Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Το 2017, η Hyundai Motor έφθασε τις 523.258 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,5% σε σύγκριση με το 2016. Μέχρι τα μέσα του 2018, η Hyundai θα αντικαταστήσει το 90% της γκάμας των μοντέλων με σκοπό να δημιουργήσει τη νεότερη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το 85% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην περιοχή έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί, στην Ευρώπη για να καλύπτουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών και διατίθενται από τις παραγωγικές μονάδες της εταιρίας στην Ευρώπη.

Αυτές περιλαμβάνουν δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων. Η Hyundai Motor πωλεί αυτοκίνητα σε 31 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 2.500 σημείων πώλησης.

Η Hyundai προσφέρει, στην Ευρώπη μόνο, το μοναδικό Πενταετές πακέτο Εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.