Το βραβείο «Best of the Best» απονεμήθηκε στην ταινία της καμπάνιας «Second First Steps»
- Η Hyundai Motor Company και η Genesis κατέκτησαν επτά (7) βραβεία στις κατηγορίες Brand & Communication Design, συμπεριλαμβανομένου του “Best of the Best” ως εξής :
– Η ταινία της καμπάνιας «Second First Steps» κατέκτησε το Best of the Best βραβείο και την κορυφή στην κατηγορία Film & Animation
– Πέντε βραβεία Brand & Communication απονεμήθηκαν στο Hyundai Hi-Charger, τα Hyundai X BTS Goods, το Future Mobility Solutions Exhibition Hall, το Παγκόσμιο Μουσείο Ποδοσφαίρου FIFA στο Παρίσι και το Genesis Infotainment System’s copper design
– Η Genesis κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας Interface & User Experience Design
Η Hyundai Motor Company και η Genesis ανακοίνωσαν την κατάκτηση επτά (7) Βραβείων Red Dot Design για το 2020. Οι εταιρείες κατέκτησαν το βραβείο “Best of the Best” και έξι επιπλέον βραβεία στις κατηγορίες Brand & Communication Design.
Το βραβείο «Best of the Best» στην κατηγορία Advertising (Υποκατηγορία: Integrated Campaign) απονεμήθηκε στην ταινία της καμπάνιας «Second First Steps» της Hyundai –ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ-, η οποία κατέκτησε επίσης την 1η θέση στην κατηγορία Film & Animation (Υποκατηγορία: Online Film).
Παράλληλα, πέντε ακόμη βραβεία κατέκτησε η Hyundai για τα “Hyundai’s Hi-Charger” στην κατηγορία Interface & User Experience Design, “Hyundai X BTS Goods” στην κατηγορία Advertising (Υποκατηγορία: Image Campaign), “Future Mobility Solutions Exhibition Hall” στην κατηγορία “Fair Stands” (Υποκατηγορία: Stands & Booths) και “FIFA World Football Museum” στην κατηγορία Spatial Communication (Υποκατηγορία: Event Design).
Η Genesis αντίστοιχα κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας Interface & User Experience Design για το copper design του συστήματος ψυχαγωγίας της. Αυτό αποτελεί το πρώτο βραβείο Red Dot που απονέμεται στον Όμιλο για το σύστημα ψυχαγωγίας του.
Η ταινία της καμπάνιας “Second First Steps” ενσαρκώνει το όραμα της Hyundai «Progress for Humanity». H ταινία παρακολουθεί τα «Second First Steps» του τοξοβόλου αθλητή με αναπηρία κ. Jun-boem Park από την βρεφική του ηλικία, προς την μητέρα του, με τη βοήθεια του H-MEX της Hyundai Motor (Hyundai Medical Exoskeleton), μιας φορητής συσκευής ρομποτικής τεχνολογίας. Η ταινία αναδεικνύει τη φιλοσοφία της Hyundai για τη δημιουργία μελλοντικών τεχνολογιών με επίκεντρο τον άνθρωπο. Από τις 4 Αυγούστου, η ταινία έχει περισσότερες από 42 εκατομμύρια προβολές στο διαδίκτυο.
Το “Hi-Charger” είναι ένας εξαιρετικά γρήγορος φορτιστής EV που παρουσιάστηκε από τη Hyundai Motor το Νοέμβριο του 2019. Προσφέρει 350 kw υψηλής ισχύος, τεχνολογία φόρτισης υψηλής απόδοσης με ένα καινοτόμο αυτοματοποιημένο σύστημα καλωδίων που επιτρέπει την εύκολη σύνδεση φορτιστή και οχήματος.
Τα “Hyundai X BTS Goods” είναι μια σειρά αποτελούμενη από έξι προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων οικολογικών τσαντών και κλειδοθηκών που κατασκευάστηκαν με αφορμή την Ημέρα Περιβάλλοντος του 2020 ως μέρος της «Παγκόσμιας Καμπάνιας Υδρογόνου» της Hyundai που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.
Το “Future Mobility Solution Exhibition Hall” είναι ένα εκθεσιακό περίπτερο που παρουσίασε η Hyundai στις εγκαταστάσεις των κεντρικών της γραφείων νωρίτερα στο έτος δίνοντας την ευκαιρία στους υπαλλήλους και τους επισκέπτες να δουν από κοντά μια μικρογραφία του μελλοντικού οράματος της Hyundai για την κινητικότητα, συμπεριλαμβανομένων των UAM, PBV και Hub που παρουσιάσθηκαν στο CES του 2020. Μέσω της έκθεσης, η Hyundai μοιράστηκε το όραμά της “Progress for Humanity”, παρέχοντας στους πελάτες ελευθερία κίνησης και διαφοροποιημένες εμπειρίες κινητικότητας.
Το “Παγκόσμιο Μουσείο Ποδοσφαίρου της FIFA” ήταν ένα κέντρο δημοσίων σχέσεων που διαχειριζόταν η Hyundai Motor στο κέντρο του Παρισιού κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου Γυναικών FIFA του 2019. Υποδέχτηκε περίπου 28.000 επισκέπτες σε 23 ημέρες, με τους εξωτερικούς τοίχους από αερόσακους να τραβούν την προσοχή πολλών επισκεπτών. Μετά το τέλος της διοργάνωσης, οι εξωτερικοί τοίχοι ανακυκλώθηκαν και κατασκευάστηκαν οικολογικές τσάντες που δωρίστηκαν σε τοπικές κοινότητες.
«Η κατάκτηση τόσων πολλών βραβείων στα Red Dot αποτελούν μεγάλη τιμή και αναδεικνύεται η καινοτόμος πελατοκεντρική προσέγγιση της Hyundai» δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Vice President του Creative Works, Customer Experience Division της Hyundai Motor Company. «Η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για επικοινωνία με τους πελάτες με δημιουργικούς και καινοτόμους τρόπους».
Το Genesis Infotainment System με χάλκινες σχεδιαστικές λεπτομέρειες παρέχει βελτιστοποιημένη ορατότητα και άνεση κατά την οδήγηση, χρησιμοποιώντας εκλεπτυσμένες χάλκινες λεπτομέρειες που αναδεικνύουν την πολυτέλεια της μάρκας Genesis. Η πλοήγηση με βάση το AR, το Car Pay, τη λειτουργία Valet και το Home-to-Car διαθέτουν επίσης σχεδιαστικές χάλκινες λεπτομέρειες. Επιπρόσθετα, το σύστημα παρέχει ασύρματες ενημερώσεις για τη συνεχή ικανοποίηση των πελατών.
Η Hyundai έχει κερδίσει βραβεία στην κατηγορία Product Design και στο παρελθόν ξεκινώντας με το πρώτο Red Dot Award το 2012 για το i30 και στη συνέχεια από το 2018 και κάθε χρόνο βραβεύεται στην κατηγορία Brand & Communication.
Τα Red Dot Design Awards καθιερώθηκαν το 1955 και μαζί με τα iF και IDEA αποτελούν τις τρεις παγκοσμίως αναγνωρισμένες διακρίσεις σχεδιασμού. Το Design Zentrum Nordrhein Westfalen στη Γερμανία διοργανώνει τα βραβεία κάθε χρόνο, επιλέγοντας τις συμμετοχές για το Product Design, Brand & Communication και το Design Concept.