Δ.Τ.: Σχεδιασμένο για ηλεκτροκίνηση: Το νέο Tucson με πρωτοποριακό 48-volt diesel υβριδικό κινητήρα

Δ.Τ.: Η Hyundai Motor Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου του Club Atlético de Madrid
Ιούλιος 5, 2018
Δ.Τ.: Ρεκόρ πωλήσεων για τη Hyundai στο α’ εξάμηνο του 2018
Ιούλιος 23, 2018

 

  • Το νέο Hyundai Tucson είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο υποστηρίζεται από έναν 48 V ηλεκτροκινητήρα.
  • Η πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία εξασφαλίζει μέγιστη οδηγική απόλαυση, ενώ υποστηρίζει την αποτελεσματική οδήγηση.
  • Η ήπια υβριδική τεχνολογία συμβάλλει στην προσπάθεια της μάρκας να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Η αποδοτικότητα των καυσίμων θα αυξηθεί έως και 7%.
  • Η τεχνολογία αυτή θα είναι μελλοντικά διαθέσιμη με νέους πετρελαιοκινητήρες Smart Stream 1,6 λίτρων

 

Το νέο Hyundai Tucson, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γκάμας της εταιρείας που θα εφοδιαστεί με έναν υψηλής απόδοσης κατανάλωσης καυσίμου 48V ήπιο υβριδικό κινητήρα – και ένα από τα πρώτα σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία – που διαθέτει τη νέα τεχνολογία και συμβάλλει στη δέσμευση της μάρκας για ένα πιο φιλικό περιβάλλον στο μέλλον. Η παραγωγή του νέου compact SUV ξεκινάει το καλοκαίρι του 2018 και θα κυκλοφορήσει άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Nέο Tucson έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη για να ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Επιπρόσθετα της αναβαθμισμένης γκάμας κινητήρων, όλοι οι κινητήρες του πληρούν τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d Temp. Το νέο Tucson προσφέρει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση και ένα ευρύτερο φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών ευκολίας για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του μοντέλου σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς αποτελεί το best selling μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη τα έτη 2016 και 2017.

«Με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για το best-selling μοντέλο μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τη στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση, ώστε να προσφέρουμε τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον για ακόμα περισσότερους πελάτες», δήλωσε ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe.

Εξοικονόμηση καυσίμου με μέγιστη οδηγική απόλαυση

Για πρώτη φορά ένα Hyundai, το νέο Tucson, εφοδιάζεται με ένα 48V ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 2.0 λίτρων Diesel κινητήρα. Η τεχνολογία του σχεδιάστηκε για ηλεκτροκίνηση και περιλαμβάνει μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 48-volt 0,44 kW / h, μία Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), έναν μετατροπέα LDC (DC / DC χαμηλής τάσης) και ένα inverter. Η MHSG υποστηρίζει τον κινητήρα με ισχύ έως και 12 kW, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Η MHSG βοηθάει τον κινητήρα αποφορτίζοντας την μπαταρία και μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα με μικρή επιτάχυνση ή παρέχοντας πρόσθετη ροπή στρέψης στον κινητήρα σε συνθήκες υψηλής επιτάχυνσης. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης, η ενέργεια ανακτάται για να επαναφορτιστεί η μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2 του κινητήρα χωρίς να θυσιάζει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Χάρη στο νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης, οι πελάτες θα επωφεληθούν από το κόστος αγοράς και το μειωμένο κόστος μετακίνησης, που αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Με αυτή την τεχνολογία, η Hyundai στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 έως και 7% σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο με μετατροπή σε NEDC*.

Ο κινητήρας Diesel 2.0lt είναι ο πιο ισχυρός στη γκάμα του νέου Tucson και αποδίδει 137 kW / 186 ίππους. Διατίθεται με τετρακίνηση και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή προαιρετικά με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Την άνοιξη του 2019, η 48V υβριδική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη στο νέο Tucson με νέο πετρελαιοκινητήρα Smart Stream 1,6 λίτρων.

* Οι εκπομπές ρύπων CO2 και η κατανάλωση καυσίμου βασίζονται σε εσωτερικούς στόχους σύμφωνα με τους κανονισμούς WLTP και μετατρέπονται σε NEDC.

Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Το 2017, η Hyundai Motor έφθασε τις 523.258 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,5% σε σύγκριση με το 2016. Μέχρι τα μέσα του 2018, η Hyundai θα αντικαταστήσει το 90% της γκάμας των μοντέλων με σκοπό να δημιουργήσει τη νεότερη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το 85% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην περιοχή έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί, στην Ευρώπη για να καλύπτουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών και διατίθενται από τις παραγωγικές μονάδες της εταιρίας στην Ευρώπη.

Αυτές περιλαμβάνουν δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων. Η Hyundai Motor πωλεί αυτοκίνητα σε 31 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 2.500 σημείων πώλησης.

Η Hyundai προσφέρει, στην Ευρώπη μόνο, το μοναδικό Πενταετές πακέτο Εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.

Σχετικά με την Hyundai Motor Group
Η Hyundai Motor Company ιδρύθηκε το 1967 και αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία του Hyundai Motor Group. Είναι μια καινοτόμος επιχειρηματική δομή ικανή να διαχειρισθεί πόρους από χάλυβα έως αυτοκίνητα. Η Hyundai Motor διαθέτει οκτώ μονάδες παραγωγής και επτά σχεδιαστικά και τεχνικά κέντρα παγκοσμίως. Το 2017 διέθεσε 4,5 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Με περισσότερους από 110.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, η Hyundai Motor συνεχίζει να ενισχύει τη γκάμα της και προσπαθεί να ενισχύσει την ηγετική της θέση στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, ξεκινώντας με το πρώτο στον κόσμο όχημα υδρογόνου μαζικής παραγωγής, το ix35 Fuel Cell και το IONIQ το πρώτο μοντέλο στον κόσμο με τρεις ηλεκτροκινητήρες σε έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος.