Veloster N ETCR – Το 1ο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai

To KONA Electric ξεπέρασε το ορόσημο των 100.000 πωλήσεων παγκοσμίως
Ιούλιος 27, 2020
Η Hyundai πρωτοπορεί αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες κλιματισμού για τη διασφάλιση καθαρότερου αέρα στο εσωτερικό των οχημάτων της
Αύγουστος 3, 2020
  • Οι επιδόσεις της Hyundai στα πρωταθλήματα ράλι όπως τα WTCR και WRC την καθιέρωσαν ως σημαντικό παίκτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού
  • Ο εξηλεκτρισμός του μηχανοκίνητου αθλητισμού όχι μόνο κάνει τους αγώνες πιο φιλικούς προς το περιβάλλον, αλλά δίνει επίσης στους κατασκευαστές την ευκαιρία να παρουσιάσουν νέες προηγμένες τεχνολογίες
  • Η Hyundai εδραιώνει τη θέση της ως ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Με την πάροδο των ετών, η Hyundai έχει καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA. Με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας : επιδόσεις και πρόοδος.

 

i30 N TCR

Η κατηγορία TCR έδωσε στη Hyundai την ευκαιρία να αναδείξει τις δυνατότητές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το αγωνιστικό i30 N TCR αυτοκίνητο της Hyundai, αποδεικνύει πώς ένα όχημα παραγωγής μπορεί να είναι η βέλτιστη βάση για την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Από το ντεμπούτο του, το i30 N TCR υπήρξε πρωτοπόρος σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Παρά την ανταγωνιστικότητα της κατηγορίας, έχει κατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR της FIA, καθώς και τοπικούς αγώνες σε διάφορες χώρες όπως Γερμανία, Ρωσία, Μαλαισία και Αυστραλία αλλά και περιφερειακούς αγώνες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.

Το 2020, το i30 N TCR κέρδισε τίτλους σε επτά αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Βασισμένο στο μοντέλο i30 N και κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του TCR, το i30 N TCR διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και δεξαμενή καυσίμου 100 λίτρων.

«Το i30 N TCR αποτελεί ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο πακέτο. Ο χειρισμός, ο κινητήρας, η ισορροπία του πλαισίου – είναι όλα απίστευτα ισχυρά» δήλωσε ο κ. Gabriele Tarquini, νικητής  στο πρωτάθλημα των οδηγών του FIA WTCR 2019 και συνέχισε «Φυσικά, για να είσαι πρωταθλητής πρέπει να είσαι καλός οδηγός και να έχεις μια καλή ομάδα πίσω σου, αλλά χρειάζεσαι επίσης ένα γρήγορο αυτοκίνητο – και το i30 N TCR είναι σίγουρα ένα από αυτά».

Veloster N ETCR: Το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai

Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας.

Το ETCR είναι η ιδανική ευκαιρία συνδυασμού σπορ μηχανοκίνητων οχημάτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην επιτυχημένη στρατηγική της Hyundai στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το Veloster N ETCR είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.

Η μπαταρία των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 500 kw και συνεχή ισχύ 300 kw.

“Προφανώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο πώς ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει την ισχύ του σε σύγκριση με τον τυπικό βενζινοκινητήρα. Η επιτάχυνση είναι πολύ ισχυρή – θα έλεγα ότι είναι μια από τις καλύτερες πτυχές του αυτοκινήτου», δήλωσε ο οδηγός δοκιμών ETCR της Hyundai Motorsport, κ. Augusto Farfus. «Έχουμε ακόμη κάποιες επιπλέον εργασίες που πρέπει να γίνουν, αλλά στις δοκιμές με το Veloster N ETCR έχουμε ήδη κάνει μεγάλες βελτιώσεις. Είμαι βέβαιος ότι το Veloster N ETCR – ως το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai – θα είναι εξίσου επιτυχημένο με το i30 N TCR».

Η ανάπτυξη του ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της Hyundai για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.