Το Νέο Hyundai i30 κατακτά πέντε αστέρια στο Euro NCAP

Νέο Hyundai KONA : Κομψό, αιχμηρό και προοδευτικό
April 4, 2017
Χαρισματική σχεδίαση για το Νέο i30 Fastback της Hyundai
July 16, 2017
  • Το Νέο Hyundai i30 κατέκτησε τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων σύμφωνα με το νέο αναθεωρημένο σύστημα βαθμολόγησης
  • Το νέο 5-θυρο i30 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που βραβεύτηκε με αυτό το σκορ
  • Απέσπασε κορυφαία βαθμολογία σε κατηγορίες ενηλίκων επιβατών, παιδιών, πεζών και συστημάτων υποβοήθησης ασφαλείας

Το Νέο i30 της Hyundai Motor κατέκτησε τη μέγιστη βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης οχημάτων Euro NCAP. Αυτό το αποτέλεσμα υπογραμμίζει την επιτυχημένη προσέγγιση της Hyundai να προσφέρει προηγμένες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά ασφαλείας σε όλη τη γκάμα του i30. Το Νέο i30 απέσπασε κορυφαίες βαθμολογίες στις κατηγορίες ασφαλείας “Ενηλίκων επιβατών”, “παιδιών”, “πεζών” και στα συστήματα “υποβοήθησης ασφαλείας”, αποδεικνύοντας ότι το 5-θυρο i30 είναι ένα από τα πιο ασφαλή και καλύτερα εξοπλισμένα οχήματα στην κατηγορία του.

“Η αξιοπιστία των πέντε αστέρων από τον Euro NCAP για το 5-θυρο i30 αποδεικνύει τις έντονες προσπάθειές μας να προσφέρουμε τις πιο προηγμένες λύσεις ασφαλείας και τεχνολογίας για τους πελάτες μας”, δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. “Είμαστε περήφανοι που είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που κατακτά πέντε αστέρια σε αυτή την κατηγορία σύμφωνα με το νέο αναθεωρημένο σύστημα βαθμολόγησης. Με το βέλτιστο πρότυπο πακέτο ασφάλειας, το i30 ικανοποιεί τις υψηλότερες προσδοκίες των πελατών”.
Τα αποτελέσματα των δοκιμών του Euro NCAP έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο σύστημα AEB, συμπεριλαμβανομένου του Συστήματος Προειδοποίησης Μετωπικής Πρόσκρουσης και Ανίχνευσης Πεζών (Front Collision Warning System and Pedestrian Detection), ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ενεργητικής ασφάλειας του i30 που ειδοποιεί τους οδηγούς σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, με αυτόματη πέδηση, εάν απαιτείται.

Επιπλέον, απονεμήθηκε από τον Euro NCAP κορυφαία βαθμολογία στο Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKAS). Το σύστημα LKAS προειδοποιεί τον οδηγό κατά τη διάρκεια μη ασφαλών ενεργειών σε ταχύτητες άνω των 60 km / h, παρακολουθώντας τη θέση του αυτοκινήτου.

S-10 : Ο ισχυρότερος standard εξοπλισμός Τεχνολογιών Ασφαλείας στον κόσμο στην κατηγορία του

«Με το Νέο i30, η Hyundai Motor κάνει πράξη τον εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας διότι πιστεύουμε ότι η ασφάλεια των πελατών μας ΔΕΝ είναι αποκλειστικό προνόμιο που μόνον τα Premium ακριβά αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν» δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe.

Το πλήρες πακέτο S-10 ξεπερνά κατά πολύ τα βασικά πρότυπα ασφαλείας και περιλαμβάνει ήδη από την βασική του έκδοση :

#1 DAA- Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού
Παρακολουθεί το συνολικό προφίλ οδήγησης αναλύοντας μία πλειάδα πληροφοριών συμπεριφοράς, όπως τον χειρισμό του τιμονιού, των πεντάλ και των πλευρικών φλας, τους αισθητήρες G, τη θέση του αυτοκινήτου μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας, το συνολικό χρόνο συνεχόμενης οδήγησης κ.ά. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει τυχόν ενδείξεις απροσεξίας ή κόπωσης, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητική και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ευαισθησίας του συστήματος.

#2 LDWS – Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας
Αναγνωρίζει τις λωρίδες στο δρόμο σε ταχύτητες άνω των 60km/h και ανιχνεύει εάν ο τροχός πατήσει το εσωτερικό της γραμμής λωρίδας χωρίς να έχει ανάψει σχετικό φλας. Τότε ειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό καθώς επίκειται πιθανή ακούσια αλλαγή λωρίδας.

#3 LΚΑS – Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
Επιδρά ενεργά στο τιμόνι ώστε να διορθώσει και να επαναφέρει το όχημα μέσα στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο με γνώμονα τη μεγάλη φιλικότητα στον χρήστη, το σύστημα έχει δύο επίπεδα λειτουργίας, το LKAS Standard (που επαναφέρει το όχημα μόλις πλησιάζει τα όρια της λωρίδας) και το LKAS Active (που επεμβαίνει νωρίτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το όχημα «κεντραρισμένο» στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας). Ο οδηγός μπορεί πάντοτε να επιλέγει την ενεργοποίηση των συστημάτων LDWS, LKAS Standard και LKAS Active.

#4 FCWS –Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Πρόσκρουσης
Το σύστημα ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Εάν διαγνώσει ότι με τις σχετικές ταχύτητες κίνησης θα υπάρξει πρόσκρουση στο επόμενο 1,5 δευτερόλεπτο, προειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό. Το σύστημα FCWS είναι άκρως χρήσιμο για κάθε περίσταση εντός και εκτός πόλης, καθώς λειτουργεί σε εύρος ταχυτήτων από 9 έως 175km/h.

#5 AEB City – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)
Toσύστημα αποτρέπει από ατυχήματα. Ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με σταματημένο όχημα και επεμβαίνει αρχικά με προληπτικό φρενάρισμα (σε ταχύτητες 30-75km/h) ή και πλήρες φρενάρισμα (σε ταχύτητες 9-75km/h). Στο τελευταίο κρίσιμο δευτερόλεπτο προ της πρόσκρουσης, θα κατεβάσει την ταχύτητα κατά 30km/h.

#6 AEB Urban – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)
Στην εξελιγμένη εκδοχή του, το σύστημα ΑΕΒ Urban δεν «βλέπει» μόνο σταματημένα οχήματα αλλά και κινούμενα. Ακόμη και αν έχετε πατήσει φρένο αλλά το AEB βλέπει ότι δεν το έχετε κάνει με αρκετή δύναμη, υποβοηθά τη δύναμη πέδησης ώστε να αποφύγετε την πρόσκρουση ή να ελαχιστοποιήσετε τις συνέπειες. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το AEB να είναι απενεργοποιημένο ή να ενεργοποιείται αυτόματα με το άναμμα του κινητήρα.

#7 ΗΒΑ – Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων
Κάθε i30 έρχεται με standard αισθητήρα φωτός ώστε να ενεργοποιούνται αυτόματα τα φώτα όταν δεν επαρκεί ο εξωτερικός φωτισμός. Επιπρόσθετα όμως, το σύστημα HBA βλέπει το δρόμο μπροστά και χαμηλώνει τα μεγάλα φώτα όταν διακρίνει όχημα σε απόσταση (ελάχιστη απόσταση 260 μ, μέγιστη απόσταση 800 μ για αντιθέτως ερχόμενα και 500 μ για προπορευόμενα), διασφαλίζοντας μέγιστη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, ασφαλή για όλους.

#8 ΗAC –Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα
Η εκκίνηση σε ανηφορικό οδόστρωμα μπορεί να είναι απρόβλεπτη, ιδιαίτερα σε μία βροχερή ημέρα. Όταν αφήσετε το πόδι από το φρένο για να ξεκινήσετε με πρώτη, το σύστημα HAC θα αποτρέψει την ακούσια κίνηση προς τα πίσω για δύο δευτερόλεπτα, ώστε να σας δώσει άνετο χρόνο να ξεκινήσετε ομαλά.

#9 SL – Σύστημα Περιοριστή Ταχύτητας
Ένα αυτοκίνητο με υψηλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως το νέο i30 μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τον οδηγό και να «ξεχαστεί» με υψηλότερες ταχύτητες από τις επιτρεπτές. Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να θέσει ανώτατο όριο ταχύτητας της επιλογής του και να κινείται με ασφάλεια σε μεγάλα ταξίδια.

#10 SBL – Στατικά Φώτα Στροφής
Τα στατικά φώτα στροφής (SBL) εκπέμπουν πρόσθετο φωτισμό προς την κατεύθυνση που στρίβει το όχημα, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη ορατότητα στο εσωτερικό των στροφών κατά την νυχτερινή οδήγηση.

Σχεδιασμένο, εξελιγμένο, δοκιμασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, το i30 Νέας Γενιάς είναι το αυτοκίνητο DNA της Hyundai Motor στην Ευρώπη. Αντιπροσωπεύει τον πυρήνα της μάρκας Hyundai, προσφέροντας κορυφαία ποιότητα, κορυφαία συνδεσιμότητα και το βέλτιστο πακέτο ασφάλειας που είναι διαθέσιμο προς όλους.