Δ.Τ.: Η Hyundai υπέγραψε πολυετή συμφωνία με τη Hertha BSC

Δ.Τ.: Ρεκόρ πωλήσεων για τη Hyundai στο α’ εξάμηνο του 2018
July 23, 2018
Δ.Τ.: Η Hyundai «ηλεκτρίζει» με διπλή νίκη τα Auto Express New Car Awards του 2018
August 1, 2018

 

  • Η Hyundai Motor Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου του συλλόγου της Bundesliga έως το 2021
  • Το λογότυπο της Hyundai θα κοσμεί το μανίκι των εμφανίσεων της Hertha BSC σε αγώνες της Bundesliga από την επόμενη σεζόν

 

 

Η Hyundai Motor ανακοίνωσε πολυετή συνεργασία με την Hertha BSC ως Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου. Από τη σεζόν 2018-2019 το λογότυπο της Hyundai θα κοσμεί το μανίκι της εμφάνισης της ομάδας σε όλους τους αγώνες της Bundesliga μέχρι το 2021.

Βασιζόμενη στην ισχυρή σχέση της με τον χώρο του ποδοσφαίρου, είναι η πρώτη φορά που η Hyundai έχει δημιουργήσει μια τέτοια εταιρική σχέση με κορυφαίο γερμανικό ποδοσφαιρικό σύλλογο. Η Hertha BSC γίνεται ο τρίτος ευρωπαϊκός όμιλος κορυφαίων επιδόσεων, με τον οποίο η Ηyundai ανακοίνωσε συνεργασία αυτό το καλοκαίρι, ακολουθώντας την Chelsea FC της αγγλικής Premier League και την Club Atlético de Madrid της La Liga.

Κατά τη διάρκεια της συμφωνίας, η Hyundai θα συνεργαστεί στενά με την Hertha BSC για να διευκολύνει τις μετακινήσεις και θα βρεθεί κοντά στους φιλάθλους του συλλόγου μέσω μιας σειράς πρωτοποριακών πρωτοβουλιών.
Η Hyundai όχι μόνο θα είναι ορατή στη φανέλα της Hertha BSC, αλλά θα προβάλλεται και περιμετρικά στις LED οθόνες του γηπέδου στους εντός έδρας αγώνες του συλλόγου. Βάση της συμφωνίας θα διατεθεί ένας σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων για να υποστηρίξει τις δραστηριότητες του συλλόγου παρουσιάζοντας τη γκάμα μοντέλων της Hyundai.

Η ανακοίνωση αυτή επεκτείνει τη μακρόχρονη παρουσία της Hyundai στον χώρο του ποδοσφαίρου, έχοντας συνεχή συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις τα τελευταία 20 χρόνια.

Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: “Η Hertha BSC είναι ένας πολύ επιτυχημένος σύλλογος με παθιασμένο fan club και προκλητικό πνεύμα που ταιριάζει πολύ με τη Hyundai. Η νέα συνεργασία μας θα μας επιτρέψει να αυξήσουμε την προβολή μας σε εκατομμύρια φιλάθλους στη Γερμανία αλλά και παγκοσμίως, ενώ παράλληλα  να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες για τους φιλάθλους της Hertha BSC καθ ‘όλη τη διάρκεια της σεζόν. Μια τέτοια συνεργασία στη Γερμανία ταιριάζει πολύ στη Hyundai, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει μια σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα/παρουσία που περιλαμβάνει εγκαταστάσεις σχεδιασμού, έρευνας και ανάπτυξης, μηχανοκίνητου αθλητισμού, πωλήσεων και marketing “.

Ο κ. Ingo Schiller, Διευθύνων Σύμβουλος της Hertha BSC, δήλωσε: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη νέα μας συνεργασία και είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε στη νέα χορηγική στρατηγική της Hyundai στην Ευρώπη για τα επόμενα χρόνια, βλέποντας τη Hertha BSC να συμβαδίζει με κορυφαίους συλλόγους, όπως η Chelsea FC και η Ατλέτικο Μαδρίτης. ”

Η Hyundai είναι κορυφαίος συνεργάτης της FIFA από το 1999, υποστηρικτής της ΟΥΕΦΑ για 18 χρόνια έως το 2017 και εξακολουθεί να στηρίζει εθνικές ομάδες καθώς και μεμονωμένους συλλόγους σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Olympique Lyonnais στη Γαλλία και από την επόμενη σεζόν την Chelsea FC στο Ηνωμένο Βασίλειο και το Club Atlético de Madrid στην Ισπανία.

Μεταξύ άλλων, η Hyundai έχει δημιουργήσει στη Γερμανία τα κεντρικά γραφεία της Hyundai Motor Europe, το Τεχνικό Κέντρο της Hyundai Motor Europe, το Hyundai Design Center Europe, το παγκόσμιο αρχηγείο της Hyundai Motorsport και το δικό της κέντρο δοκιμών στην παγκοσμίως γνωστή πίστα του Nürburgring.

Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Το 2017, η Hyundai Motor έφθασε τις 523.258 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,5% σε σύγκριση με το 2016. Μέχρι τα μέσα του 2018, η Hyundai θα αντικαταστήσει το 90% της γκάμας των μοντέλων με σκοπό να δημιουργήσει τη νεότερη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το 85% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην περιοχή έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί, στην Ευρώπη για να καλύπτουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών και διατίθενται από τις παραγωγικές μονάδες της εταιρίας στην Ευρώπη.

Αυτές περιλαμβάνουν δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων. Η Hyundai Motor πωλεί αυτοκίνητα σε 31 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 2.500 σημείων πώλησης.

Η Hyundai προσφέρει, στην Ευρώπη μόνο, το μοναδικό Πενταετές πακέτο Εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.

Σχετικά με την Hertha BSC

Η Hertha BSC αποτελεί έναν από τους παλαιότερους συλλόγους της Bundesliga, διαθέτοντας μια πορεία 125 χρόνων. Ο μεγαλύτερος σύλλογος του Βερολίνου διαθέτει περίπου 35.000 μέλη. Η Hertha BSC έγινε δύο φορές στη σειρά πρωταθλήτρια Γερμανάις στις αρχές της δεκαετίας του 1930. Η Hertha BSC προκρίθηκε τρεις φορές στον τελικό του DFB. Το 1979, οι Blue-Whites ήταν στους ημιτελικούς του κυπέλλου UEFA, Το 2000 η πρωτεύουσα έφτασε στη δεύτερη φάση του Champions League. Το Ολυμπιακό Στάδιο – το σπίτι της Hertha BSC από το 1963 και έχει χωρητικότητα 74.475 θεατών. Με προπονητή τον Pál Dádai, η Hertha BSC καθιερώνεται μέσα στους πρώτους δέκα συλλόγους της Bundesliga. Μετά την κατάκτηση της ς θέση στη σεζόν 2015/2016, η Hertha BSC έφθασε στην 6η θέση στη σεζόν 2016/2017 και προκρίθηκε στο UEFA Europa League. Στο τέλος της σεζόν 2017/2018, η Hertha BSC κατέκτησε την 10η θέση.